En hyllest til NAVet mitt

Her finner du et interessant blogginnlegg…….

«Som oftest er det ikke mye positivt som blir sagt om NAV, og mye av det negative har kommet fra meg selv. I slike forbindelser blir ofte NAV omtalt som én etat; selv om det er basert på erfaringer med en eller flere enkeltpersoner man har hatt uheldige møter med. I dag vil jeg gjøre det motsatte: Hylle de enkeltpersonene som har bidratt positivt i mitt liv.

Her er mine positive NAV-opplevelser ved det kontoret jeg hører til (også fra den tiden det het aetat):»

View the original article here

Om thormedhammeren

Building consumernetwork on the internet to secure the users more POWER. Coaching business partners towards success.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til En hyllest til NAVet mitt

  1. Lothiane sier:

    Hei, Dette er en post som er hentet fra bloggen min. Jeg ber deg endre slik at du kun har et lite sitat her, og ellers linker til posten der den ligger på min blogg.

    mvh
    Lothiane

  2. Lothiane sier:

    Takk for link, det er hyggelig du likte posten min!

Legg igjen en kommentar

